Saturday 25 February 2017

what supposed to be done?

Banyak kerja tapi lagi senang untuk menaip dan meluahkan apa yg terfikir.
kenapa tak boleh focus? oh atau perkataan yg lebih sesuai, tak mahu focus?!
ada 5 benda penting tak siap, ee dinner, fyp, eis project, fieldtrip ape, study test ape, isdp report n progress. eh dh tak mcm 5 benda je huhuu
tapi yg penting skrg kena gelabah pasal fyp. minggu depan dh masuk week 7 untuk sem final nih tpi baur sekali jumpa sv fyp, gilak. lpstuh xde progress plak tuh. next week isnin dh dateline untuk progress report. aku patutnya gelabah skrg and start buat keje. but yeap, here am I, wandering about my self and talking nonsense.
Aku lebih senang tido dari buat keje, hmm tak sesuai langsung dgn post before this, kata xnak mengalah dgn hidup tapi apa aku buat skrg lebih kurang je dgn give up. Xnak buat benda yg sepatutnya kena buat then gie melagha kononnya menenangkan fikiran.
Ahh aku suka sgt menyalahkan diri sendiri, sampai bila??! dah lah susah nk maafkan diri sendiri, lepastuh hukum diri sendiri. Then cannot move on.
See aku tahu je apa masalah aku tapi aku takde inisiatif untuk buat yg terbaik untuk diri.
aku buntu.
bantu aku.

No comments:

Post a Comment